Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-12-10

Kiedy pracownika obowiązują nowe zasady potwierdzania obecności w pracy

 W obowiązującym regulaminie pracy znajduje się zapis, zgodnie z którym pracownicy potwierdzają przybycie do pracy własnoręcznym podpisem na liście obecności. Pracodawca wprowadził elektroniczny system potwierdzania obecności w pracy. Regulamin pracy nie uległ jednak zmianie. Jeden z pracowników kilkakrotnie nie potwierdzał obecności kartą elektroniczną. Jesteśmy przekonani, że z powodu spóźnień. Czy możemy ukarać go karą porządkową, skoro on twierdzi, że jest zobowiązany jedynie do podpisywania listy obecności (która nie jest przez kadrową już wykładana) i dlatego nie mógł się na niej podpisać?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00