comment
Porada
Data publikacji: 2006-06-10
Czy można odmówić udzielenia pracownikowi urlopu na żądanie
Prowadzę firmę doradczą. Moi pracownicy przeprowadzają specjalistyczne szkolenia, które są planowane ze znacznym wyprzedzeniem, a osoby w nich uczestniczące ponoszą wysokie koszty. Ostatnio zdarzyło się, że pracownik mający przeprowadzić szkolenie w dniu, w którym miało się ono odbyć, zażądał telefonicznie udzielenia urlopu na żądanie. Urlop został pracownikowi udzielony, ale firma poniosła duże straty i utraciła zaufanie klientów. Czy w przyszłości w podobnej sytuacji mogę nie udzielić pracownikowi urlopu na żądanie i jakie wiążą się z tym konsekwencje?
PROBLEM
Pozostało 77% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka