Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2016-08-01

Jakie są obowiązki płatnika, gdy ubezpieczony zgłosi mu nieprawidłowości w przesłanej z ZUS informacji o stanie konta ubezpieczonego

Jedna z naszych ubezpieczonych zgłosiła w kadrach, że w informacji o stanie konta ubezpieczonego w ZUS stwierdziła nieprawidłowości. Wydaje się nam jednak, że w przekazanych do ZUS dokumentach za tę ubezpieczoną nie ma żadnych błędów. Czy jako płatnik składek musimy sami wyjaśnić tę sprawę, czy pracownica powinna zgłosić się z wnioskiem o wyjaśnienie bezpośrednio do ZUS?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00