Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-10-26

Jak skorygować niedopłatę składek powstałą w wyniku błędnego oświadczenia pracownika

Dyrektor handlowy, zatrudniony u nas od maja br. na podstawie umowy o pracę, złożył nam oświadczenie o podstawie składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe osiągniętej u swego poprzedniego pracodawcy w okresie od stycznia do kwietnia 2012 r. Przez pomyłkę wskazał zawyżoną wartość osiągniętego w poprzedniej firmie przychodu, co spowodowało niedopłatę w składkach. Kto w takiej sytuacji odpowiada finansowo za uregulowanie zadłużenia i jak skorygować taki błąd?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00