Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-11-10

Dwa sposoby na odzyskanie od pracownika strat poniesionych w wyniku wadliwego wykonania przez niego pracy

 Jesteśmy hutą szkła. Nasz pracownik nie zastosował się do instrukcji dotyczących wyrobu nowego modelu wazonów i uformował wazony niezgodne z zamówieniem (bez logo klienta). Wykonane przez niego wazony zamawiający klient przyjął, ale wynegocjował od nas dużo niższą stawkę. W związku z powyższym nie osiągniemy z ich sprzedaży takiego dochodu, jaki był planowany. Straty kilkukrotnie przewyższają miesięczne pobory pracownika. Jakie mamy możliwości odzyskania od pracownika tych pieniędzy (lub ich części)?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00