Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-03-25

Jak rozliczyć się z pracownikiem otrzymującym dofinansowanie do zakwaterowania w hotelu pracowniczym?

Zatrudniamy pracownika, który jest emerytem. Otrzymuje wynagrodzenie w wysokości 1600 zł. Pracuje w Warszawie, a zameldowany jest w Olsztynie, w związku z tym korzysta z hotelu pracowniczego. Miesięczna opłata za hotel wynosi 319 zł, z czego pracownikowi jest zwracane 159,50 zł (połowa kosztów). Czy od tej kwoty należy opłacić podatek i składki?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00