Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2015-02-02

Kiedy należy wypłacić wynagrodzenie za pracę, która nie została wykonana

Zatrudniliśmy pracownika na 3-miesięczny okres próbny. Przydzieliliśmy go osobie z wieloletnim stażem w celu przyuczenia do wykonywania pracy. W naszej firmie pracownicy niższego szczebla mają swoich bezpośrednich przełożonych. Okazało się, że polecenie to nie zostało wykonane przez przełożonego nowego pracownika i osoba ta przez 2 tygodnie nie wykonywała swoich czynności. Przełożony, w obawie przed nieprawidłowym wykonaniem przez tę osobę czynności i odpowiedzialnością, którą wówczas musiałby ponieść, mimo gotowości pracownika, nie dopuszczał go do wykonywania obowiązków i powierzał je innym osobom lub wykonywał osobiście. Czy w tej sytuacji powinniśmy wypłacić wynagrodzenie nowemu pracownikowi?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00