history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-29

§ 40g. [Maksymalna prędkość wjazdu, wyjazdu lub przejazdu pojazdu kolejowego na odcinku awaryjnego prowadzenia ruchu ] [34] W granicach posterunku odcinka zdalnego prowadzenia ruchu, na którym wprowadzono awaryjny tryb prowadzenia ruchu, prędkość wjazdu, wyjazdu lub przejazdu pojazdu kolejowego nie może przekroczyć 40 km/h.

[34] Rozdział 4a w dziale II dodany przez § 1 pkt 16 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 października 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 2474). Zmiana weszła w życie 29 listopada 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-11-29

§ 40g. [Maksymalna prędkość wjazdu, wyjazdu lub przejazdu pojazdu kolejowego na odcinku awaryjnego prowadzenia ruchu ] [34] W granicach posterunku odcinka zdalnego prowadzenia ruchu, na którym wprowadzono awaryjny tryb prowadzenia ruchu, prędkość wjazdu, wyjazdu lub przejazdu pojazdu kolejowego nie może przekroczyć 40 km/h.

[34] Rozdział 4a w dziale II dodany przez § 1 pkt 16 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 20 października 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 2474). Zmiana weszła w życie 29 listopada 2023 r.