Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27.01.2020, sygn. 0112-KDIL3-3.4011.332.2019.6.AA, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL3-3.4011.332.2019.6.AA

Przychody dokumentowanie raportów dobowych.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 30 sierpnia 2019 r. (data wpływu 4 września 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie przychodów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 września 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek uzupełniony pismem z 14 stycznia 2020 r. (data wpływu 17 stycznia 2020 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie przychodów.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą pod firmą (). Posiada salę bankietową i restaurację w () i świadczy usługi restauracyjne - PKD 56.10.A. Jest opodatkowany na zasadach ogólnych - książka przychodów i rozchodów, podatek dochodowy według skali progresywnej oraz jest podatnikiem podatku VAT czynnym, oraz ma kasę fiskalną.

Wnioskodawca zamierza wprowadzić grę zręcznościową o nazwie ().

Zasada działania badanej gry zręcznościowej.

Uruchomienie gry następuje po dokonaniu opłaty i uruchomieniu się licznika czasu jednej gry. W wykupionym czasie grający ma możliwość prowadzenia jednej gry zręcznościowej po naciśnięciu klawisza START w określonym czasie sygnalizowanym podświetleniem klawisza.

Za każde naciśnięcie klawisza w czasie aktywnym uzyskuje się 1 punkt zręcznościowy.

Po przyciśnięciu klawisza w czasie nieaktywnym (brak podświetlenia) nie uzyskuje się żadnych punktów. Celem gry jest jak najszybsze pozyskanie punktów zręcznościowych oraz utrzymanie dodatniego stanu punktów dodatkowych. Jest to uzależnione od zręczności posługiwania się klawiszem START przy jednoczesnym obserwowaniu sytuacji na pulpicie.

Chwilowy wynik punktowy jest uwidoczniony na pulpicie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00