Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 30.08.2017, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.165.2017.1.PR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.165.2017.1.PR

skutki podatkowe pokrywania przez pracodawcę kosztów noclegów

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 6 czerwca 2017 r. (data wpływu 19 czerwca 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych pokrywania przez pracodawcę kosztów noclegów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 czerwca 2017 r. wpłynął do tutejszego Organu wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych pokrywania przez pracodawcę kosztów noclegów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca (. sp. z o.o.) w celu bezpośredniego dotarcia do klientów zatrudnia na umowę o pracę kierownika ds. sprzedaży. Miejscem wykonywania pracy jest siedziba pracodawcy oraz obszar całej Polski.

Zgodnie z łączącym strony stosunkiem pracy, pracownik w ramach świadczonej pracy zobowiązany jest między innymi do:

  • regularnego przeprowadzania rozmów handlowych z kontrahentami w siedzibach ich firm na terenie całej Polski, wg harmonogramu określonego przez osoby mogące wydać polecenie służbowe, celem pozyskania nowych i obsługi obecnych klientów,
  • realizacji wskazanych działań mających na celu sprzedaż produktów Wnioskodawcy,
  • budowania dobrych relacji z klientami z zachowaniem odpowiednich standardów jakościowych obsługi klienta,
  • monitorowania cen i tendencji rynkowych,
  • cotygodniowego sporządzania raportów w formie pisemnej z przebiegu wykonywanej pracy i odbytych wyjazdów służbowych,
  • kontrolowania umów,
  • przeprowadzania negocjacji z kontrahentami w ramach udzielonych wytycznych,
  • przyjmowania zamówień i przekazywania ich do działu handlowego,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00