Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.07.2014, sygn. IBPBI/2/423-424/14/PC, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-424/14/PC

Czy Spółka poprawnie kwalifikuje następujące wydatki inwestycyjne:- usług doradcze dotyczące znalezienia dostawcy linii, współpracy przy zdobywaniu ofert i ich negocjowaniu oraz pomocy przy podpisaniu umowy oraz wszelkich porozumień,- przygotowanie analizy rynku taśm opakowaniowych w kontekście przeprowadzanej inwestycji (analiza produktu, konkurencji, strategii marketingowej, kosztów inwestycji i szacowanie stopy zwrotu),- usługi doradcze przy uruchomieniu linii świadczonych przez specjalistę z wdrażanej technologii oraz wydatki na szkolenia pracowników obsługujących nową linię,jako zwiększające wartość początkową środka trwałego - nowej linii technologicznej - wytworzonego w ramach prowadzonej inwestycji, w świetle art. 16g ust. 4 ustawy z dnia z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z 3 kwietnia 2014 r. (data wpływu do tut. BKIP 9 kwietnia 2014 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kwalifikacji do kosztów wytworzenia środka trwałego wydatków na:

  • usługi doradcze dotyczące znalezienia dostawcy linii, współpracy przy zdobywaniu ofert i ich negocjowaniu oraz pomocy przy podpisaniu umowy oraz wszelkich porozumień - jest prawidłowe,
  • przygotowanie analizy rynku taśm opakowaniowych w kontekście przeprowadzanej inwestycji (analiza produktu, konkurencji, strategii marketingowej, kosztów inwestycji i szacowanie stopy zwrotu) -
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00