Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.11.2014, sygn. ILPB3/423-410/14-6/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-410/14-6/JG

Czy wszystkie koszty ponoszone na działania promocyjne, wymienione w każdym z punktów od 1 do 17, przedstawione w poz. 68 jako stan faktyczny, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z 5 sierpnia 2014 r. (data wpływu 11 sierpnia 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 sierpnia 2014 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismami z 31 października 2014 r. oraz z 13 listopada 2014 r. o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca organizuje na terenie Spółki szereg akcji promocyjnych według ustalonego harmonogramu zawartego w załączniku do wniosku o interpretacje. Głównymi celami organizowanych akcji jest:

  • promocja komunikacji miejskiej jako godnego zaufania przewoźnika oraz podkreślenie wysokiej jakości świadczonych przez Spółkę usług,
  • poszerzenie wiedzy i kultury motoryzacyjnej wśród kierowców i motorniczych oraz upowszechnianie zasad i przepisów ruchu drogowego,
  • poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • doskonalenie oraz podnoszenie umiejętności zawodowych kierowców i motorniczych komunikacji miejskiej Spółki,
  • budowanie pozytywnego wizerunku Spółki,
  • promocja usług dodatkowych oferowanych przez Spółkę,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00