Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.12.2012, sygn. IPPP3/443-979/12-2/LK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-979/12-2/LK

Na podstawie analizy przedstawionego stanu faktycznego będącego przedmiotem niniejszego wniosku przez pryzmat definicji stałego miejsca prowadzenia działalności zawartej w Rozporządzeniu Rady i orzecznictwa TSUE należy uznać, że utworzony przez Spółkę na terytorium państwa trzeciego Oddział stanowi stałe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej Spółki, bowiem Spółka posiada pewną zorganizowaną strukturę jak i zasoby ludzkie, wykorzystywane w związku z realizacją Kontraktu na terytorium tego państwa.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 20.09.2012 r. (data wpływu 24.09.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia stałego miejsca prowadzenia działalności jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24.09.2012 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia stałego miejsca prowadzenia działalności.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Spółka S.A., dalej zwana Spółką w ramach realizacji wieloletniego kontraktu z administracją (dalej Kontrakt) państwa spoza Unii Europejskiej (dalej zwanego PT), utworzyła na terytorium PT organizacyjnie wydzielony Oddział (nie jest to osobna spółka prawa handlowego). Oddział powołano po zawarciu Kontraktu (5-letniego) z administracją PT, obejmującego stworzenie systemu do personalizacji dokumentów. Księgowość Oddziału jest prowadzona według prawa bilansowego i podatkowego PT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00