Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 19.03.2012, sygn. IPPB4/415-13/12-4/JK3, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/415-13/12-4/JK3

zwolnienie z opodatkowania dopłaty do wypoczynku dziecka

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani przedstawione we wniosku (data wpływu 02.01.2012 r.) oraz uzupełnieniu z dnia 10.03.2012 r. (data nadania 12.03.2012 r., data wpływu 13.03.2012 r.) na wezwanie z dnia 29.02.2012 r. Nr IPPB4/415-13/12-2/JK3 (data nadania 01.03.2012 r., data doręczenia 08.03.2012 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia z opodatkowania dopłaty do wypoczynku dziecka jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 02.01.2012 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia z opodatkowania dopłaty do wypoczynku dziecka oraz możliwości ubiegania się o zwrot podatku u pracodawcy.

Z uwagi na braki formalne, pismem Nr IPPB4/415-13/12-2/JK3 z dnia 29.02.2012 r. (data nadania 01.03.2012 r., data doręczenia 08.03.2012 r.) tut. Organ wezwał Wnioskodawczynię do uzupełnienia przedmiotowego wniosku poprzez wskazanie danych osobowych Wnioskodawcy, wskazanie przedmiotu wniosku, tj. czy wniosek dotyczy zaistniałego stanu faktycznego, czy zdarzenia przyszłego; wskazanie przepisów prawa podatkowego będących przedmiotem interpretacji indywidualnej (należało wskazać oznaczenie przepisów wraz z nazwą aktu prawnego od każdego zaistniałego stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego bez przytaczania treści przepisów); doprecyzowanie przedstawionego we wniosku stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego; przedstawienie własnego stanowiska w sprawie oceny prawnej zaistniałego stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego w związku z zadanym pytaniem; uzupełnienie informacji poprzez złożenie oświadczenia, że elementy stanu faktycznego objęte wnioskiem o wydanie interpretacji w dniu złożenia wniosku nie są przedmiotem toczącego się postępowania podatkowego, kontroli podatkowej, postępowania kontrolnego organu kontroli skarbowej oraz że w tym zakresie sprawa nie została rozstrzygnięta co do jej istoty w decyzji lub postanowieniu organu podatkowego lub organu kontroli skarbowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00