Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 02.03.2012, sygn. ITPP3/443-235/11/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP3/443-235/11/JK

Sprzedaży oleju opałowego z zastosowaniem preferencyjnej stawki akcyzy.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 10 listopada 2011 r. (data wpływu 15 listopada 2011 r.) uzupełnione pismami z dnia 30 listopada 2011 r. i z dnia 10 lutego 2012 r. oraz ostatecznie sprecyzowane pismem z dnia 21 lutego 2012 r. o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie sprzedaży oleju opałowego z zastosowaniem preferencyjnej stawki akcyzy - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 15 listopada 2011 r. został złożony wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczący podatku akcyzowego w zakresie sprzedaży oleju opałowego z zastosowaniem preferencyjnej stawki akcyzy.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenia przyszłe.

Spółka zajmuje się handlem paliwami, w tym olejem opałowym. Wnioskodawca zamierza podpisać umowę na dostawy oleju opałowego z przedsiębiorstwem komunikacji samochodowej do urządzeń grzewczych. Agregaty grzewcze służą do ogrzewania przestrzeni pasażerskich i stanowią niezależne urządzenia umożliwiające ogrzewanie autobusu także podczas postoju, gdy układ napędowy autobusu jest wyłączony i w ten sposób eliminują negatywny wpływ niskich temperatur na komfort jego użytkowania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00