Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 27.12.2011, sygn. IPPP3/443-1331/11-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1331/11-2/SM

Opodatkowanie świadczeń na rzecz pracowników w związku z wykonywaną usługą marketingową

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku (data wpływu 06.10.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczeń na rzecz pracowników w związku z wykonywaną usługą marketingową jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 06.10.2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczeń na rzecz pracowników w związku z wykonywaną usługą marketingową.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskująca w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy na rzecz kontrahenta, spółki powiązanej z siedzibą w innym kraju członkowskim UE, usługi o charakterze reklamowym (usługi marketingowe). Usługi te polegają na wykonywaniu na rzecz kontrahenta różnego rodzaju działań stanowiących kompleksową usługę marketingową w celu promowania wyrobów kontrahenta tj. produktów leczniczych.

W szczególności, działania Spółki polegają na:

  • opracowywaniu strategii marketingowej, doradztwa w zakresie marketingu produktów kontrahenta i nadzoru nad efektywnym wdrożeniem strategii marketingowej,
  • przygotowaniu planu kampanii promocyjnych, opracowaniu materiałów marketingowo-promocyjnych, broszur oraz innych dokumentów, jak również opracowaniu strategii marketingowej i doradztwa w zakresie marketingu produktów farmaceutycznych kontrahenta i nadzoru nad realizacją działań promocyjnych,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00