Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.04.2009, sygn. IBPP3/443-220/09/DG, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/443-220/09/DG

1. Czy przedmiotowy rozpuszczalnik należy traktować jako wyrób akcyzowy objęty zwolnieniem od akcyzy (zgodnie z brzmieniem art. 30 ust. 9 pkt 1 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym oraz zapewnieniami dostawcy), czy raczej jako wyrób akcyzowy objęty zwolnieniem od akcyzy ze względu na jego przeznaczenie (zgodnie z brzmieniem art. 32 ust. 4 pkt 2 ww. ustawy) oraz stosownymi rozporządzeniami MF wymienionymi powyżej? 2. Jakie dodatkowe dokumenty / oświadczenia będą wymagane przy zastosowaniu art. 30 ww. ustawy (np. oświadczenie dostawcy o składzie chemicznym rozpuszczalnika oraz o spełnianiu wymogów określonych Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 3199/93 dołączane do każdej dostawy, stosowne opinie Działu Technologii itp.)? 3. Czy w przypadku przedmiotowego rozpuszczalnika konieczne jest złożenie zgłoszenia rejestracyjnego do właściwego Urzędu Celnego przed rozpoczęciem procesu jego zamawiania od dostawcy zgodnie z brzmieniem art. 32 ust. 5 i 6 ww. ustawy oraz rozporządzenia MF? 4. Czy do każdej dostawy ww. rozpuszczalnika powinien być wystawiony dokument dostawy określony przepisami w/w ustawy (art. 32) oraz rozporządzenia MF?5. Czy każda dostawa oraz każdy proces zużycia ww. rozpuszczalnika w procesie produkcji powinny być ewidencjonowane na zasadach określonych w przepisach ww. ustawy (art. 32 oraz rozporządzenia MF)?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00