Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.07.2006, sygn. 1472/ROP1/423-164/232/06/DP, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-164/232/06/DP

Czy wydatki na zakup nagród premiowych w ramach sprzedaży premiowej stanowią w całości koszt uzyskania przychodu (na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT), czy są kosztem reklamy i reprezentacji limitowanej (art. 16 ust.1 pkt.28 ustawy o CIT)?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E N I E

Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki z dnia 27.04.2006 r. (data wpływu do tut. Urzędu 09.05.2006 r.), uzupełnionego pismem z dnia 10.07.2006 r., w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie podatnika w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00