Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-12-21

OBOWIĄZKI PRACODAWCY WOBEC ZATRUDNIONEGO POSŁA LUB SENATORA

Posłowie, którzy nie zostali wybrani na kolejną kadencję, mają prawo powrotu do wcześniej wykonywanej pracy. Pracodawca musi przyjąć takiego pracownika i zapewnić takie same warunki pracy jak przed wyborem na posła.

8 i 9 listopada 2011 r. odbyły się pierwsze posiedzenia kolejnych kadencji Sejmu i Senatu. Dla wielu nowo wybranych posłów i senatorów był to pierwszy dzień wykonywania mandatów w nowym miejscu pracy. Aby ci posłowie i senatorowie mogli od początku kadencji rzetelnie i sumiennie pełnić obowiązki, ich dotychczasowy pracodawca musiał uregulować wiele kwestii związanych z przerwą w ich zatrudnieniu. Z 4-letnią przerwą w zatrudnieniu musieli również zmierzyć się pracodawcy osób, które nie zostały ponownie wybrane i utraciły mandaty posłów i senatorów.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00