Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-06-11

Zarządzanie personelem - sprawdzamy kwalifikacje przyszłego pracownika

Jeśli w wyniku analizy lub z uwagi na czyjąś rezygnację z pracy okazało się, że nowy pracownik jest nam potrzebny, dokonajmy opisu i analizy stanowiska pracy, które będziemy obsadzać. Opis ten pozwoli nam na ustalenie charakteru pracy na danym stanowisku, określenie zakresu obowiązków pracownika, a także naszych zobowiązań łączących się z tym stanowiskiem. Wykorzystajmy zatem poniższe wskazówki dla uzmysłowienia sobie, czy wszystkie istotne aspekty związane ze stworzeniem kompletnego opisu danego stanowiska pracy zostały wzięte przez nas pod uwagę. Chodzi tu o takie dane jak:
• nazwa stanowiska,
• zakres obowiązków pracownika,
• kwestia tego, komu będzie podlegał pracownik zatrudniony na danym stanowisku, kto ewentualnie będzie podlegał temu pracownikowi, jak ustawione ma być dane stanowisko pracy w wewnętrznej hierarchii naszej firmy,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00