Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2024-04-10

Wydatki na działalność pełnomocnika burmistrza ds. osób niepełnosprawnych trzeba ująć w budżecie gminy

Jestem skarbnikiem w urzędzie miasta. Od czerwca planujemy utworzyć nowe stanowisko, tj. pełnomocnika burmistrza ds. osób niepełnosprawnych. Mam jednak wątpliwość, gdzie ująć wydatki związane z działalnością pełnomocnika. Czy należy to zrobić w planie finansowym urzędu miasta, czy może innej jednostki, np. ośrodka pomocy społecznej?

Wydatki związane z funkcjonowaniem pełnomocnika burmistrza ds. osób niepełnosprawnych powinny być ujmowane w ramach planu finansowego urzędu miasta, a nie planu finansowego ośrodka pomocy społecznej. Uzasadnione jest to względami systemowymi i usytuowaniem ww. stanowiska w strukturze organizacyjnej gminy jako podległego wójtowi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00