Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 20 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.172.2022.2.AWO

Możliwość skorzystania z ulgi sponsoringowej.

Interpretacja indywidualna

– stanowisko w części prawidłowe, a w części nieprawidłowe.

Szanowny Panie,

stwierdzam, że Pana stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego – jest :

w zakrsie pytań numer 1 i 2 – prawidłowe,

w zakresie pytania numer 3 – nieprawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

14 lutego 2022 r. wpłynął Pana wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy możliwości skorzystania z ulgi sponsoringowej.

Uzupełnił go Pan – w odpowiedzi na wezwanie - pismem z 29 kwietnia 2022 r. (data wpływu 5 maja 2022 r.).

Teść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego

Jest Pan wspólnikiem spółki partnerskiej, zwanej dalej: „Spółką”. Przedmiotem działalności Spółki jest działalność ... . Zysk wypracowany przez Spółkę podlega podziałowi pomiędzy tworzących ją sześciu wspólników. Każdy ma prawo udziału w zysku w 1/6. Jest Pan podatnikiem podatku dochodowego od osób fizycznych.

Spółka podpisała umowę sponsoringową z klubem sportowym, działającym na podstawie przepisów ustawy z 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1133 ze zm.), dalej jako: „Klub”. Na obszarze działania Spółki występują konkurencyjne podmioty świadczące usługi tego samego rodzaju. Zawarcie Umowy z Klubem ma na celu przede wszystkim wpłynąć na potencjalny wzrost przychodów Spółki z tytułu świadczonych usług.

W założeniu ponoszone przez Spółkę wydatki na promocję (reklamę) w ramach umowy sponsoringu mają przyczyniać się m.in. do rozpowszechniania informacji na temat Spółki oraz świadczonych przez Pana usług, a także promowania marki. Realizacja tych celów może mieć bowiem wpływ na wzrost sprzedaży oferowanych przez Spółkę usług i w konsekwencji uzyskiwanych przez Pana przychodów. Na mocy wyżej wskazanej umowy Spółka przekazuje na rzecz Klubu określoną miesięcznie kwotę pieniędzy, a w zamian za przekazane środki pieniężne Klub świadczy na rzecz Spółki usługi promocyjne polegające m.in. na umieszczeniu standu reklamowego z logotypem i nazwą Spółki na hali oraz promocji we wszystkich mediach społecznościowych Klubu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00