Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 16 września 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.567.2021.1.KS

Określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczenia usługi Wsparcia.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 8 lipca 2021 r. (data wpływu 16 lipca 2021 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczenia usługi Wsparcia – jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

16 lipca 2021 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczenia usługi Wsparcia.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (dalej: „Wnioskodawca”, „Spółka”, „...”) z siedzibą w Polsce jest zarejestrowanym w Polsce czynnym podatnikiem VAT.

Spółka jest podmiotem prowadzącym działalność głównie związaną z doradztwem w zakresie informatyki oraz w zakresie oprogramowania. Wnioskodawca należy do grupy spółek zajmującej się opracowywaniem oprogramowania biznesowego umożliwiającego zarządzanie danymi i osiągnięcie określonych celów biznesowych jego użytkowników. Wśród produktów oferowanych przez ... znajduje się przykładowo oprogramowanie finansowe, rozwiązania ERP, oprogramowania służące do obsługi procesów kadrowych czy zarządzania relacjami z klientami.

Wnioskodawca, w ramach współpracy z klientami nabywającymi produkty ..., oferuje szereg usług umożliwiających i usprawniających ich wykorzystanie. Spółka zajmuje się m.in. doradztwem informatycznym, prowadzi szkolenia dla użytkowników oprogramowania, dokonuje wdrożenia wybranego przez klienta rozwiązania czy zapewnia wsparcie klientom w rozwiązywaniu problemów użytkowników oprogramowania w ramach bieżącej współpracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00