Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22 kwietnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-2.4012.83.2021.2.KW

w zakresie rozliczenia faktur korygujących w ewidencji za okres rozliczeniowy, w którym zostały wystawione oraz możliwości złożenia korekty deklaracji VAT-7 i dokonania korekty podatku należnego za miesiąc listopad 2019 r.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 4 lutego 2021 r. (data wpływu 10 lutego 2021 r.), uzupełnionym pismem z 7 kwietnia 2021 r. (data wpływu 12 kwietnia 2021 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia faktur korygujących w ewidencji za okres rozliczeniowy, w którym zostały wystawione oraz możliwości złożenia korekty deklaracji VAT-7 i dokonania korekty podatku należnego za miesiąc listopad 2019 r.– jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 lutego 2021 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia faktur korygujących w ewidencji za okres rozliczeniowy, w którym zostały wystawione oraz możliwości złożenia korekty deklaracji VAT-7 i dokonania korekty podatku należnego za miesiąc listopad 2019 r. Wniosek uzupełniono pismem z 7 kwietnia 2021 r. poprzez doprecyzowanie opisu sprawy.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Spółdzielnia … z siedzibą w … (dalej także: „Wnioskodawca/Spółdzielnia”) została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym Rejestrze Przedsiębiorców dnia 5 maja 2003 roku. Głównym przedmiotem działalności Spółdzielni jest produkcja mebli biurowych i sklepowych (PKD 31.01.Z).

Wnioskodawca jest podatnikiem, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (dalej: „ustawa o VAT”) zarejestrowanym dla potrzeb tego podatku na podstawie art. 96 ust. 1 i art. 97 ust. 1 ustawy o VAT. Wskazać przy tym należy, że Spółdzielnia nie korzysta ze zwolnienia podmiotowego, o którym mowa w art. 113 ust. 1 i ust. 9 ustawy o VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00