comment
Porada
Data publikacji: 2020-05-28
Jak wprowadzić monitoring rozmów telefonicznych pracowników
PYTANIE
Praca naszych handlowców w dużej mierze polega na rozmowach przez telefon. Czy możemy monitorować rozmowy naszych pracowników z klientami? Jak wdrożyć takie rozwiązanie?
RADA
Monitorowanie telefonicznych rozmów służbowych pracowników jest dopuszczalne, gdy jest to niezbędne do zapewnienia organizacji pracy umożliwiającej pełne wykorzystanie czasu pracy oraz właściwego użytkowania udostępnionych pracownikowi narzędzi pracy. Wdrożenie takiego monitoringu wymaga odpowiednich postanowień w układzie zbiorowym, regulaminie pracy lub obwieszczeniu, a także poinformowania pracowników o jego stosowaniu.
UZASADNIENIE
Przepisy prawa pracy dopuszczają możliwość monitoringu pracowników za pomocą:
- środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu, tzw. monitoringu wizyjnego (art. 22 Kodeksu pracy),
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka