Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-06-04

Czy do obowiązków pracodawcy należy udostępnienie pracownikom biurowym szatni i jadalni

W zakładzie pracy 6 pracowników wykonuje pracę na stanowiskach administracyjno-biurowych. Pracodawca nie zapewnił tym pracownikom szatni i jadalni. Na terenie zakładu znajdują się oprócz pomieszczeń biurowych jedynie toalety. Odzież wierzchnią pracownicy przechowują na wieszakach przyściennych umieszczonych w pomieszczeniach pracy. Pracownicy chcą złożyć skargę do Państwowej Inspekcji Pracy, w której poinformują, że u pracodawcy nie ma odpowiednich warunków higienicznosanitarnych. Żądają też od niego zapewnienia jadalni oraz szafek pracowniczych do przechowywania odzieży. Czy pracodawca musi udostępnić pracownikom administracyjno-biurowym oddzielne pomieszczenia do spożywania posiłków i przechowywania odzieży? - pyta Czytelnik z Kalisza.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00