Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2017-08-28

Czy pracodawca musi zapewnić szatnie i jadalnie dla pracowników administracyjnych

Na terenie zakładu pracy 8 pracowników wykonuje pracę na stanowiskach administracyjno-biurowych. Nie mają oni jadalni i szatni – odzież wierzchnią przechowują na wieszakach umieszczonych w pomieszczeniach pracy. Na terenie zakładu znajdują się oprócz pomieszczeń biurowych jedynie toalety. Czy pracodawca musi udostępnić pracownikom administracyjnym oddzielne pomieszczenia do spożywania posiłków i przechowywania odzieży – pyta Czytelniczka z Kalisza.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00