comment
Porada
Data publikacji: 2011-10-19
Wydatki na materiały promocyjne w jednostce samorządu terytorialnego
Jednostka samorządu terytorialnego posiadała materiały promocyjne, które przekazała nieodpłatnie do innej jednostki. Materiały te były zakupione w bieżącym roku (2011), jak i w roku poprzednim. Jakie zastosować konta analityczne?
Zasady postępowania z materiałami promocyjnymi powinny zostać opisane w zakładowej polityce rachunkowości, ponieważ żadne przepisy tej tematyki nie normują. Każdy zakup materiałów, który finansowany jest ze środków na wydatki bieżące i umarzany w pełnej wartości w miesiącu przyjęcia do używania księgowany jest w koszty w momencie ich powstania.
Pozostało 34% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right